De laatste dagen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joanne Gulik - WaarBenJij.nu De laatste dagen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joanne Gulik - WaarBenJij.nu

De laatste dagen

Door: Joanne

Blijf op de hoogte en volg Joanne

05 April 2017 | Nieuw Zeeland, Auckland

Zo nou het is al een heel tijd geleden dat ik een verslag heb geschreven, dit komt vooral omdat ik vooral veel op school ben geweest en dat is nou niet het meest interessante om over te schrijven elke week.

Ik wil jullie toch even een korte update geven voordat ik terugga naar Nederland.

Het gaat heel goed met me, op school is het over het algemeen prima uit te houden en ik heb veel leuke klasgenootjes. Het is hier nog steeds zo'n 20 tot 25 graden, qua weer dus niets veranderd sinds december eigenlijk. De afgelopen weken heb ik heel wat dingen gedaan o.a. ben ik naar 2 musea, Devonport, Rangitoto (een eiland) en naar de verjaardag van Rebekah en Emily geweest. Echt super leuke weken gehad eigenlijk!

Ik heb nog maar 15 dagen te gaan, dus de dagen beginnen wel op te raken merk ik. Eigenlijk heb ik niet zo heel veel plannen voor de laatste weken, ik wil ook niet zoveel plannen zodat ik lekker spontaan wat dingen kan doen. Ik hoop dat ik vooral veel tijd met wat vrienden en mijn gastgezin kan doorbrengen.

Het worden hele bijzondere dagen de komende 2 weken. Afscheid nemen van heel veel vrienden, afscheid nemen van een super leuk land en afscheid nemen van een super leuk en lief gastgezin.

Ik hoop dat jullie een beetje hebben genoten van alle updates die ik heb geplaatst. Waarschijnlijk zal ik nog wel een verslagje schrijven van de terugreis dus die houden jullie dan nog te goed!

Nou ik ga nog heerlijk genieten van alles hier de komende weken en dan ben ik eigenlijk voor ik het weet al weer op Nederlandse bodem.

  • 05 April 2017 - 09:16

    Elisa:

    Gaaf dat het zulke leuke weken zijn geweest. hoop dat je een leuk afscheid hebt en nog even geniet van het leven aan de andere kant van de wereld voordat je weer veilig in Nederland terug komt! Have fun!!

  • 05 April 2017 - 09:16

    Elisa:

    Gaaf dat het zulke leuke weken zijn geweest. hoop dat je een leuk afscheid hebt en nog even geniet van het leven aan de andere kant van de wereld voordat je weer veilig in Nederland terug komt! Have fun!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joanne

Actief sinds 05 Okt. 2016
Verslag gelezen: 2108
Totaal aantal bezoekers 10750

Voorgaande reizen:

27 September 2016 - 21 April 2017

High School Nieuw Zeeland

Landen bezocht: